• ۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهريور
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5860 -
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۹ شهريور

باخت‌هاي متوالي مورايس در آسيا ادامه دارد

شكست ناباورانه سپاهان مقابل حريف ناشناس

به گزارش «اعتماد»، تيم فوتبال سپاهان در نخستين بازي‌اش از مسابقات ليگ قهرمانان آسيا كه سطح دوم باشگاهي قاره كهن به حساب مي‌آيد در زمين الوحدات به مصاف اين حريف ناشناخته اردني رفت و درنهايت با نتيجه ۲ بر يك شكست خورد. 
نماينده كشورمان در دقايق ابتدايي بازي با شوت تماشايي وحدت هنانوف، بازيكن تاجيكستاني سابق پرسپوليس از حريف پيش افتاد، اما در ادامه‌ اين ميزبان بازي بود كه توپ و ميدان را دراختيار گرفت و در اواسط نيمه اول كار را به تساوي كشاند و با شروع نيمه دوم هم گل برتري را به ثمر رساند.
الوحدات اين فرصت را داشت تا با استفاده از ضعف خط دفاعي سپاهان گل‌هاي بعدي را هم به ثمر برساند و شاگردان ‌مورايس خوش‌شانس بودند كه با همين يك گل اختلاف بازنده شدند! البته در دقايق پاياني و روي ارسال‌هاي مستقيم و استفاده از مدافعان سرزن در نوك ‌خط‌حمله، زردپوشان‌ مي‌توانستند نتيجه را مساوي كنند كه فرصت‌ها را هدر دادند. 
اين پنجمين‌ شكست‌ پياپي‌ سپاهان در آسيا تحت هدايت ژوزه مورايس بود كه حالا ترديدهايي در مورد عملكردش در اصفهان به وجود آمده است! سرمربي پرتغالي در شرايطي اين ركورد معكوس را به كارنامه‌اش اضافه كرد كه انتظار مي‌رفت در سطح دوم آسيا سپاهان با قدرت بيشتري ظاهر شود. اما حالا مشخص شد در سطح دوم آسيا هم‌ تيم‌هاي ساير كشورها سرمايه‌گذاري ‌كردند و مي‌توانند به موفقيت برسند و يقه تيم‌هاي بزرگ كشورمان را بگيرند.
اما بيشتر تاكيد كارشناسان درخصوص اين بازي و شكست سپاهان برابر الوحدات روي ضعف قلب خط‌ دفاعي اين تيم ‌بود. وقتي توپ به پشت سر مدافعان مركزي سپاهان مي‌رسيد در آنجا‌ مهاجمان سرعتي الوحدات صاحب موقعيت مي‌شدند و از فضاهاي خالي استفاده مي‌كردند. 
غيبت يزداني نامنظم بودن قلب خط دفاعي سپاهان را پررنگ‌تر كرد و حزباوي جوان هم بسيار پراشتباه ظاهر شد. نكته جالب درخصوص الوحدات اينكه اين تيم فصل گذشته در ليگ اردن سوم شده و 10 بازي گذشته را بدون شكست و با 8 پيروزي پشت سر گذاشته بود، اما‌ هزينه‌ اين تيم براي بستن‌ اسكواد اين فصل حدود يك‌ششم‌ سپاهان بوده است! بنابراين مي‌توانيم نتيجه بگيريم پول خرج كردن و عدم جذب بازيكن از روي اصول نتيجه مثبتي در پي نخواهد داشت.
با اين حال كار هنوز براي نماينده كشورمان تمام نشده و اوضاع در بازي برگشت مي‌تواند براي نماينده كشورمان بهتر شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون