• ۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهريور
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5809 -
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۱ تير

بيرق سرخ

نمايش «بيرق سرخ» به نويسندگي و كارگرداني صادق كياني‌مقدم در روزهاي ماه محرم به‌صورت نذر فرهنگي در مركز توليد تئاتر و تئاتر عروسكي كانون پرورش فكري و در ايام اربعين در تماشاخانه‌هاي سيار اجرا مي‌شود.
به گزارش ايسنا و به نقل از اداره كل روابط عمومي و امور بين‌الملل كانون، نمايش زنده ‌عروسكي «بيرق سرخ» روايت زندگي زن و شوهري هنرمند است كه در حوزه نمايش فعاليت دارند و قرار است در روزهاي محرم ۱۰ شب نمايش اجرا كنند. اين گروه با در اختيار گرفتن يك علم و يك شمشير از تكيه محل، كار خود را شروع مي‌كنند.
نمايش روايت دخيل‌هايي است كه به علم بسته و آويزان شده و هرازگاهي گريزي به تعزيه شهادت حضرت علي‌اكبر، حضرت عباس، بشير و ام‌البنين مي‌زنند...
عوامل اين نمايش عبارتند از: بازيگران: سيدمهرداد كاووسي، صادق كياني‌مقدم، فاطمه جعفري و فاطمه فراتي، ساخت دكور و عروسك: عليرضا حسين‌پور، دستيار صحنه، افكت و موسيقي: نگين كشاورز، انتخاب موسيقي: صادق كياني‌مقدم، روابط عمومي و عكاس: مينا بهرامي‌تبار.
نمايش «بيرق سرخ » از روز شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳ به مدت ۷ شب ساعت 00: 19 در محوطه باز مركز توليد تئاتر و تئاتر عروسكي كانون پرورش فكري واقع در پارك لاله تهران اجرا مي‌شود .

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون