رشد شاخصهاي گروه سايپا در ارزيابي شركت بازرسي
معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا گفت: بر اساس گزارشهاي شركت بازرسي و كنترل كيفيت ايران و نظرسنجيهاي به عمل آمده از مشتريان و اطلاعات و آمار وزارت صنعت و معدن، گروه خودروسازي سايپا رشد چشمگيري در شاخصهاي ارزيابي شركت بازرسي و كيفيت استاندارد ايران داشته است.به گزارش سايپا نيوز، رضا تقيزاده، معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا افزود: در چهار شاخص مهم و اساسي شامل كيفيت خودروهاي توليدي، رضايت مشتريان از خدمات فروش و خدمات پس از فروش و سهم بازار فروش رشد چشمگير داشتهايم، به طوري كه با افزايش 17/5 درصدي كيفيت خودروهاي توليدي (تعداد ستارهها) و همچنين افزايش 9 درصدي شاخصهاي رضايت مشتريان از خدمات فروش و 5/5 درصد از خدمات پس از فروش سهم بازار اين گروه از 33 درصد كل بازار به 42 درصد افزايش يافت. معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا با اشاره به برخي عوامل موثر در اين ارزيابي گفت: بهرهبرداري از شبكه توانمند فروش و خدمات پس از فروش، تعريف و اجراي چندين پروژه در زمينه ارتقاي كيفيت محصولات، تنوع در روشهاي فروش، اطلاعرساني مناسب به مشتريان، توجه به نظرات مشتريان و صاحبنظران از جمله عوامل رشد توامان كيفيت و كميت فروش محصولات و خدمات پس از فروش به آنها است.