• ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهريور
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4210 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۵ مهر

تكذيب شنود در شهرداري

مركز ارتباطات و امور بين‌الملل شهرداري تهران طي اطلاعيه‌اي «شنود» در شهرداري تهران را تكذيب و اعلام كرد كه در پي فضاسازي‌هاي رسانه‌اي غيراخلاقي اخير، به اطلاع عموم مي‌رساند اتهام واهي اعمال شنود از طرف شهردار و عوامل شهرداري تهران قويا تكذيب مي‌شود. در اين راستا حوزه حقوقي شهرداري تهران به منظور صيانت از منافع و مصالح جامعه و برخورد با چنين رفتارهاي غيرقانوني و خلاف اخلاق، نشر اكاذيب، توهين و افتراي وارده را از طريق طرح شكايت در مراجع قانوني پيگيري خواهد كرد و تا حصول نتيجه از پاي نخواهد نشست.

 

تكذيب ماجراي شنود در شهرداري

از سوي ميرزايي

حجت ‌ميرزايي درباره بحث شنود از معاونان شهرداري توضيحاتي را ارايه كرد كه به شرح زير است:

- هيچ اظهارنظري نفيا يا اثباتا در مورد ادعاي شنود معاونان شهرداري از سوي شهردار تهران نكردم و اساسا پرداختن به اين موضوع از طرف هر كسي كه باشد به معناي تضعيف جدي مديريت شهري اصلاح‌طلبان است.

- اين شايعه ترفند جديدي است از سوي افرادي كه از روز اول گفتند شهرداري براي اصلاح‌طلبان به يك باتلاق تبديل خواهد شد و گذشته و آينده شهر را فروخته و به گروگان گرفتند.

- انتشار چنين شايعاتي ترفند جديد براي ايجاد شكاف در اردوگاه اصلاح‌طلبان و نشان دادن ناتواني و حاشيه‌هاي غيرمتعارف در مديريت شهري است.

- افرادي كه از گزارش تحويل و تحول همچنان نگرانند و دوست نداشتند برنامه سوم شهر تهران توسط اصلاح‌طلبان با رويكرد بهبود حكمروايي و بهبود سرمايه سازماني تدوين و تصويب شود اقدام به انتشار چنين شايعاتي مي‌كنند.

- سنگ‌اندازي‌هاي بزرگي در مرحله تدوين برنامه سوم توسعه شهر تهران انجام شد كه به نتيجه نرسيد و امروز كه برنامه تقديم شوراي شهر شده، همان افراد تلاش مي‌كنند با اين ترفندها فرآيند تصويب برنامه را مختل كنند.

- همه معاونان شهردار در فضاي گفت‌وگو ديدگاه‌ها را به‌طور شفاف بيان مي‌كردند، به همين دليل هيچ‌كس هيچ نگراني نسبت به گفته‌هاي خود و گفته‌ها و رفتار همكاران ندارد.

- تلاش مي‌كنند فضايي را ايجاد كنند كه هيچ كدام از مديران و كارشناسان به هم اعتماد نداشته باشند و در فضاي بي‌اعتمادي هم هيچ اقدام جدي براي بهبود حال شهر نمي‌توان انجام داد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون