• ۱۴۰۳ شنبه ۱۴ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4195 -
  • ۱۳۹۷ يکشنبه ۸ مهر

بنگاه‌ها

واي‌فاي رايگان آسياتك براي تخت‌جمشيد

شركت آسياتك در راستاي ايجاد تسهيلات جهت دسترسي عموم مردم به خدمات پرسرعت و باكيفيت، اقدام به ارايه خدمات واي‌فاي رايگان Public WIFI در بيش از 70 نقطه كشور اعم از اغلب فرودگاه‌ها، ايستگاه‌هاي راه‌آهن، مراكز بزرگ خريد و مراكز گردشگري سراسر كشور كرده است.به گزارش روابط عمومي شركت آسياتك، هدف اصلي اين شركت از ارايه سرويس واي‌فاي رايگان در مراكز پر‌رفت و آمد و پر‌تردد كشور، افزايش ميزان رضايتمندي عمومي جامعه و استفاده از سرويس اينترنت رايگان و با‌كيفيت است.براساس اين گزارش، تخت‌جمشيد يكي از مراكز مهم گردشگري كشور شناخته مي‌شود كه هر ‌ساله ميزبان ميليون‌ها گردشگر ايراني و خارجي است و بر همين اساس به عنوان يكي از مراكز ارايه خدمات واي‌فاي رايگان آسياتك انتخاب شد.

در ادامه اين گزارش آمده است كليه گردشگران ايراني و خارجي از اين پس مي‌توانند هنگام بازديد از تخت‌جمشيد، با اتصال به Asiatech Free WIFI و انتخاب گزينه اتصال رايگان، از اينترنت رايگان و باكيفيت آسياتك لذت ببرند. همچنين مشتركين شركت آسياتك علاوه بر امكان دسترسي به اينترنت رايگان، در صورت تمايل مي‌توانند با وارد كردن نام كاربري و رمز عبور سرويس فعلي خود، با سرعت و كيفيت سرويس فعلي در كليه مكان‌هاي داراي سرويس Asiatech Public WIFI استفاده كنند. روابط عمومي شركت آياتك در پايان اعلام كرد كليه علاقه‌مندان مي‌توانند با مراجعه به آدرس اينترنتي https: //www.asiatech.ir/my/publicwifi از شرايط، اخبار و مراكز مجهز به اينترنت رايگان آسياتك در سراسر كشور مطلع گردند.

 

تسهيلات بانك توسعه ‌صادرات براي شركت‌هاي دانش‌بنيان

نشست تخصصي آشنايي با روش‌هاي تامين مالي صادراتي با حضور مديران بانك توسعه صادرات و صندوق توسعه صادرات به منظور تبادل فناوري با محوريت تسهيلات اعتبار خريدار و فروشنده، قبل و بعد از حمل، ضمانت‌هاي ارزي و ريالي برگزار شد.

رييس اداره صادرات كالا و سرمايه‌گذاري داخل كشور بانك توسعه صادرات ايران در اين نشست كه در محل معاونت علمي و فناوري رياست‌جمهوري برگزار شد، گفت: تمركز بانك توسعه صادرات بر حمايت از صادرات و پوشش ريسك‌هاي صادراتي است و اولين بانكي است كه در داخل كشور شركت‌هاي دانش‌بنيان را تامين مالي مي‌كند.

حسين حسينيان در ادامه تشريح تسهيلات بانك توسعه صادرات ايران، افزود: در ادامه فراهم كردن بسترهاي لازم براي تامين مالي پروژه‌هاي فناورانه و با عنايت به فرمايشات مقام معظم رهبري درخصوص افزايش ارزش افزوده توليدات داخلي، حمايت و توانمندسازي شركت‌هاي دانش‌بنيان، صندوق پژوهش و نوآوري شريف، با مشاركت دانشگاه صنعتي شريف، به منظور تامين مالي شركت‌هاي دانش‌بنيان، راه‌اندازي شد؛ در اين راستا درخواست‌هاي شركت‌هاي دانش‌بنيان پس از بررسي و كارشناسي‌هاي لازم در مسير دريافت تسهيلات قرار مي‌گيرند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون