• ۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهريور
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3916 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۵ مهر

ويژه

بهره‌مندي از خدمات بانكداري مجازي
 بانك‌پاسارگاد؛ در هر مكان و در هر زمان 

بانكداري مجازي نوع نوظهوري از ارايه خدمات در صنعت بانكداري است كه به عرضه خدمات بانكي با استفاده از محيط‌هاي الكترونيكي مي‌پردازد. با استفاده از اين سيستم پرداخت الكترونيكي، مي‌توان انتقال منابع پولي و اعتباري را به‌صورت الكترونيكي انجام داد؛ بدون آنكه نيازي به جابه‌جايي فيزيكي باشد. بانكداري مجازي بانك پاسارگاد، طيف وسيعي از خدمات بانكي را در هر زمان و هر مكان در اختيار مشتريان قرار مي‌دهد. اين خدمت به آنها امكان مي‌دهد از طريق برقراري ارتباط توسط اينترنت، بتوانند بسياري از امور بانكي خود را انجام دهند. در حقيقت مشتريان تنها با داشتن يك ارتباط اينترنتي در هر جاي دنيا از خدمات بانكداري ‌مجازي بانك پاسارگاد بهره‌مند مي‌شوند. اين خدمات شامل خدمات سپرده، خدمات كارت، خدمات تسهيلات، خدمات ارزي و خدمات چك هستند. به اين ترتيب كه مشتريان از طريق بانكداري مجازي مي‌توانند خدماتي از قبيل درخواست افتتاح انواع سپرده‌هاي كوتاه‌مدت، قرض‌الحسنه و بلندمدت، درخواست تغيير سپرده مقصد و روز واريز سود، مشاهده جزييات سپرده (موجودي، تاريخ افتتاح و...)، مشاهده صورت‌حساب سپرده‌ها، انتقال وجه بين سپرده‌هاي خود، انتقال وجه به سپرده‌هاي ديگر، انتقال وجه كارتابلي (انتقال وجه از حساب‌هاي مشترك)، انتقال وجه مستمر (انتقال وجه زمان‌دار به تاريخ آينده)، انتقال وجه گروهي (انتقال وجه از يك سپرده به چند سپرده)، انتقال وجه بين بانكي، انتقال وجه بين بانكي مستمر (زمان‌دار به تاريخ آينده) را در بخش خدمات سپرده دريافت كنند. همچنين در بخش كارت، خدماتي همچون درخواست صدور كارت نقدي و كارت المثني، انتقال وجه كارت به كارت (حساب اصلي و حساب فرعي)، انتقال وجه مستمر كارت به كارت (انتقال وجه زمان‌دار به تاريخ آينده)، انتقال وجه كارت به كارت گروهي (از يك كارت به چندين كارت)، پرداخت قبض از سپرده و كارت، پرداخت قبض همراه اول با استفاده از شماره تلفن، درخواست خريد كارت هديه، تغيير سپرده اصلي كارت، درخواست افزودن/حذف حساب فرعي به/از كارت، تعيين سقف برداشت كارت از پايانه خودپرداز، تعيين سقف خريد كالا و خدمات از پايانه‌هاي مختلف، تعيين سقف انتقال از كارت از پايانه‌هاي مختلف، مسدود كردن كارت، مشاهده جزييات پرونده كارت اعتباري، نمايش دوره‌هاي صورت‌حساب كارت اعتباري، بازپرداخت آني كارت‌اعتباري و گزارش پرداخت بدهي كارت‌اعتباري از طريق بانكداري مجازي بانك‌پاسارگاد قابل ارايه هستند. خدمات تسهيلات، چك و ارزي نيز در اين نوع بانكداري قابل ارايه هستند. اين خدمات عبارتند از مشاهده ليست تسهيلات به همراه جزييات آنها، درخواست پرداخت اقساط، درخواست صدور دسته چك، چك بانكي و چك بين بانكي، گزارش وضعيت چك‌هاي واگذار شده به سپرده، گزارش وضعيت دسته چك، مشاهده جزييات سپرده ارزي (موجودي، تاريخ افتتاح و...) و مشاهده صورت حساب سپرده. ورود به سامانه بانكداري مجازي با نام كاربري و رمز عبور امكان‌پذير است. در صورتي‌كه مشتري بانك‌پاسارگاد هستيد، مي‌توانيد جهت دريافت رمز به نزديك‌ترين شعبه بانك‌پاسارگاد مراجعه كنيد. پس از دريافت رمز عبور از شعبه با مراجعه به لينك ورود به بانكداري مجازي در سايت بانك‌پاسارگاد، نام كاربري و رمز عبور مندرج در فرم رمز را وارد كنيد. اگر مشتري بانك‌پاسارگاد نيستيد، مي‌توانيد جهت افتتاح حساب و استفاده از امكانات بانكداري مجازي روي گزينه افتتاح حساب در بانك‌پاسارگاد (در قسمت معرفي بانكداري مجازي در سايت بانك‌) كليك كنيد. پس از تكميل اطلاعات مربوطه با در دست داشتن اصل شناسنامه و كارت ملي به پيشخوان بانكداري ‌مجازي در يكي از شعبه‌هاي بانك‌پاسارگاد در سراسر كشور مراجعه كنيد تا عمليات افتتاح حساب در كمترين زمان انجام شود. گفتني است مشتريان گرامي مي‌توانند جهت آشنايي بيشتر با خدمات بانكداري‌مجازي بانك پاسارگاد، راهنماي بانكداري مجازي را از سايت بانك‌پاسارگاد به آدرس www.bpi.ir دريافت كنند. همچنين مركز مشاوره و اطلاع‌رساني اين بانك به شماره 82890 آماده پاسخگويي به سوالات مشتريان است.

بانك رفاه بازرسي‌ها را افزايش داده است

مديرامور نظارت بانك رفاه گفت: در بانك رفاه سامانه نظارت هوشمند برخط در اداره كل بازرسي راه‌اندازي شده است. در اين سامانه از روش تحليل اطلاعات استفاده مي‌شود و تاكنون نتايج بسيار ارزشمندي براي تصميم‌گيري در اختيار مديران ارشد بانك قرار داده است. به گزارش روابط عمومي بانك رفاه محمدعلي بيداري با بيان اين مطلب افزود: با استفاده از اين سامانه، انجام بازرسي از روش‌هاي سنتي گذشته فاصله گرفته و دامنه اطمينان بخشي بيشتري را فراهم آورده است. با اين تغيير روش، اثربخشي بازرسي‌ها افزايش يافته و نقطه اثر آن را به صورت شفاف نمايان ساخته است.

اطلاعيه شماره 5 بانك آينده

پيرو اطلاعيه‌ شماره 4 و با توجه به زمان‌بندي اعلام‌شده مبني بر آغاز فرآيند انتقال سپرده‌هاي سپرده‌گذاران محترم تعاوني اعتبار افضل‌توس (در حال تصفيه) با مانده تا سقف 30 ميليون ريال، به استحضار مي‌رساند؛ پس‌از برنامه‌ريزي‌هاي دقيق و فراهم ساختن كليه زيرساخت‌هاي فني مورد نياز، با مديريت ويژه تيم تخصصي بانك آينده و با سرعت عمل و دقت فراوان، انتقال سپرده‌هاي مذكور به حساب‌هاي بانك آينده و صدور دفترچه‌هاي سپرده براي سپرده‌گذاران محترم، از نخستين ساعات اداري روز شنبه مورخ 01/7/1396 در شعب 197گانه تعاوني مذكور در سراسر كشور و براساس برنامه زمان‌بندي پيش‌بيني شده، آغاز شده و اين روند براساس حروف الفبا و جدول اعلام شده در اطلاعيه شماره 4، با نظم خاص خود ادامه دارد. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون