• ۱۴۰۳ شنبه ۷ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5866 -
  • ۱۴۰۳ شنبه ۷ مهر

دنيامالي خطاب به ورزشكاراني كه از ايران رفته‌اند

آغوش‌مان براي شما باز است

وزير ورزش و جوانان اعلام كرد ورزشكاراني كه ايران را ترك كرده‌اند، ‌مي‌توانند به كشور برگردند.
دكتر احمد دنيا مالي، وزير ورزش و جوانان، همزمان با برگزاري دربي پايتخت درباره ديدار پرسپوليس و ‌استقلال، وضعيت ورزشگاه آزادي و معضل ورزشگاه‌ها در ايران و ‌همچنين بازگشت ورزشكاراني كه ايران را ترك كرده‌اند، صحبت كرد. 
دنيامالي در پاسخ به اين سوال كه وضعيت بد ورزشگاه‌ها باعث ‌شده دربي پايتخت در اراك برگزار شود، گفت: بايد قبل از تخريب ‌ورزشگاه آزادي به فكر ورزشگاه جايگزين براي سرخابي‌ها بوديم. من ‌نمي‌خواهم به گذشته برگردم و درباره گذشته صحبت كنم. من ‌مسوول الان ورزش هستم ولي هر اتفاقي حتي اگر در گذشته افتاده ‌باشد بايد جواب بدهم. من به دنبال شانه خالي كردن نيستم و ‌متعهد به مسووليتم هستم. مكان‌هاي ورزشي ما بايد ايمن و ‌استاندارد باشد و بايد بهترين امكانات از چمن خوب، نور خوب، ‌وي‌اي‌آر و ديگر را دراختيار ورزش بگذاريم. همه تلاش‌مان را خواهيم ‌كرد كه مردم خبرهاي خوبي از ورزش بشنوند. مردم هر چه بگويند ‌حق دارند و هر انتقادي در حوزه ورزش بشود با گوش شنوا پذيرا ‌هستيم.
دنيامالي در ادامه درباره احتمال درخواست پناهندگي يكي از دختران ‌وزنه‌بردار ايران گفت: شخصا در حال بررسي جزييات هستم. ما درباره ‌اعزام‌ها در آينده شرايط متفاوتي خواهيم داشت. اعتقاد داريم اينها ‌بچه‌هاي ما هستند و گاهي عده‌اي مي‌خواهند براي آنها مشكل ايجاد ‌كنند. همه بچه‌هاي ما هستند چه در داخل و چه در خارج. من ‌اميدوارم كه اين دخترمان يك روزي پيش ما باشد و دوباره تمريناتش ‌را شروع كند.
وزير ورزش در ادامه پيامي براي ورزشكاران ايراني كه ايران را ترك ‌كرده‌اند، داشت: مي‌خواهم از اين فرصت استفاده كنم و به بچه‌هايي ‌كه به هر دليلي آن طرف آب هستند، آغوش ملت و نظام باز است و ‌من با دستگاه‌هاي نظارتي صحبت كرده‌ام. بدانند اينجا خاك و خانه ‌آنها است و اگر با ما قهر كرده‌اند و اگر ما نتوانسته‌ايم شرايطي خوبي ‌براي‌شان فراهم كنيم آنها به بزرگواري خودشان برگردند و من به ‌تك‌تك آنها تعهد مي‌دهم كه عين فرزند خودم كارشان را پيگيري كنم ‌تا به اين آب و خاك برگردند و ورزش و زندگي‌شان را بكنند.
دنيامالي در ادامه به اين اشاره كرد كه اين سياست دولت چهاردهم ‌است و من اين آمادگي را دارم كه بچه‌ها اگر بخواهند شخصا با من ‌صحبت كنند چه تلفني و چه تصويري، اين دستور سياست‌هاي كلي ‌نظام است. دستور مافوق ما در دولت است. كشور و دولت نگاهش ‌اين است. آقاي رييس‌جمهور و هيات وزيران نگاه‌شان اين است كه ‌بايد شرايطي براي بچه‌هاي خودمان فراهم كنيم كه برگردند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون