• ۱۴۰۳ شنبه ۱۴ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4195 -
  • ۱۳۹۷ يکشنبه ۸ مهر

كوتاه از جهان ورزش

تيم ترابوزان اسپور تركيه با دو ملي‌پوش خود موفق شد بازي 2 بر 0 باخته مقابل قاسم پاشا را به پيروزي 4 بر 2 تبديل كند و به رده چهارم سوپرليگ تركيه برسد.

 

كارلوس كي روش، سرمربي تيم ملي و اعضاي كادر فني ديروز پس از اتمام كارگاه آموزشي كنفدراسيون فوتبال آسيا براي آموزش آخرين قوانين و مقررات حاكم بر برگزاري مسابقات جام ملت‌ها امكانات موجود در كمپ‌هاي تمريني امارات را بررسي كردند.

 

جي‌جي بوفون، گلر افسانه‌اي ايتاليا كه تابستان امسال با جدايي از يوونتوس به پي اس جي پيوست در مورد شرايط حال حاضر آتزوري به گاتزتا دلو اسپورت گفت: واقعيت اين است كه در مقايسه با نسلي كه سال 2006 قهرمان جهان شد، اين ايتاليا تنها يك استعداد واقعي در اختيار دارد و آن هم وراتي است.

 

پاره شدن رباط صليبي حسين ماهيني كاپيتان دوم پرسپوليس كه در جريان ديدار با استقلال دچار مصدوميت شده بود، بعد از بررسي پزشكي تاييد شد تا اين بازيكن چندين ماه از ميادين دور باشد.

 

مديركل دفتر امور مشترك فدراسيون‌هاي ورزشي اعلام كرد برخي از روساي بازنشسته فدراسيون‌هاي ورزشي براي كناره‌گيري اعلام آمادگي كرده‌اند.

 

كريستيانو رونالدو در يك لايو اينستاگرامي هم به مودريچ تبريك گفت و هم گل خود به يووه را بهترين گل سال دانست. او در مورد جايزه پوشكاش كه به صلاح رسيد گفت: بهتر است كه باهم صادق باشيم. گل من از گل محمد صلاح بهتر بود.

 

جواد محمدپور، يكي از جانبازان دفاع مقدس كه سال‌ها هوادار باشگاه تراكتورسازي بود در جريان ديدار اين تيم مقابل استقلال خوزستان و پس از به ثمر رسيدن گل دوم تيم تبريزي، دچار حمله قلبي شد و در بيمارستان‌دار فاني را وداع گفت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون