• ۱۴۰۳ شنبه ۱۴ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4195 -
  • ۱۳۹۷ يکشنبه ۸ مهر

خبر

حكم جديد رحماني فضلي

رييس‌جمهور در حكمي، رحماني فضلي را به عنوان «رييس ستاد اطلاع‌رساني و تبليغات اقتصادي كشور» منصوب كرد. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني رياست‌جمهوري متن حكم حجت‌الاسلام حسن روحاني به اين شرح است: بسم‌الله الرحمن الرحيم

جناب آقاي دكتر رحماني فضلي

در اجراي مصوبات شوراي عالي هماهنگي اقتصادي نظر به مراتب تعهد و تجربيات ارزنده، جنابعالي به موجب اين حكم به عنوان «رييس ستاد اطلاع‌رساني و تبليغات اقتصادي كشور» منصوب مي‌شويد. سياستگذاري و برنامه‌ريزي رسانه‌اي و نظارت بر اجراي آنها براي ايفاي نقش فعال و موثر در مواجهه با جنگ رواني و اقتصادي مورد انتظار است. طبق مصوبه شوراي عالي تمامي مسوولان و اعضاي قواي سه‌گانه، ائمه جمعه، كاركنان نهادهاي رسمي كشوري و لشكري و كليه رسانه‌هاي كشور موظف به هماهنگي، همكاري و اجراي تصميمات ابلاغي ستاد مي‌باشند. توفيق شما را در انجام شايسته وظايف محوله با رعايت اصول قانونمداري، اعتدال گرايي و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد، در خدمت به اسلام و ملت شريف ايران از خداوند متعال مسالت دارم.

همچون صاعقه‌اي ويرانگر بر سر تروريست‌ها فرود مي‌آييم

سرلشكر جعفري در پيامي با تبريك و تسليت شهادت مظلومانه «طاها اقدامي» كودك معصوم چهار ساله درحادثه تروريستي 31 شهريور اهواز، تاكيد كرد: پاسداران انقلاب هرگز نخواهند گذاشت خون‌هاي پاك و مطهر اين شهداي گرانقدر به هدر رود و به فضل الهي مصمم هستند همچون صاعقه‌اي ويرانگر بر سر آنان فرود آيند. به گزارش سپاه نيوز؛ در پي حادثه تروريستي 31 شهريور اهواز و شهيد و زخمي شدن جمعي از هموطنان عزيزمان از جمله «طاها اقدامي» كودك معصوم چهار ساله در اين اقدام ضد انساني، سردار سرلشكر پاسدار محمد علي جعفري فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در پيامي به پدر وي، شهادت مظلومانه اين فرزند ايران زمين در ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان، ابا عبد‌الله الحسين‌(ع) را تبريك و تسليت گفت.

متهم پرونده سكه ثامن از كشور گريخت

عباس جعفري دولت آبادي، دادستان تهران در حاشيه نشست با مديران گمرك كشور از صدور سه كيفرخواست ديگر در رابطه با پرونده‌هاي تلفن همراه و ارسال آنها به دادگاه‌هاي ويژه خبر داد. به گزارش ميزان؛ دولت آبادي همچنين در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به آخرين وضعيت پرونده سكه ثامن اظهار كرد: متاسفانه يك روز قبل از تشكيل پرونده قضايي متهم از كشور خارج شده و چند روز قبل از آن نيز همسرش را از كشور خارج كرده؛ اما تمام حساب‌ها و اموالش از جمله املاك و تعدادي اتومبيل گرانقيمت توقيف شده است. جعفري دولت آبادي با ابراز تاسف از اينكه چرا بايد افرادي در قالب فروش سكه اقدام بانكي انجام دهند، در تشريح اقدامات مجرمانه صورت گرفته در اين پرونده، گفت: افراد از اين فرد سكه خريداري كرده و آن را تحويل نمي‌گرفتند و مي‌توانستند سود آن را دريافت كنند، در حدي كه يك سپرده گذاري در حد كلان انجام شده و افراد زيادي را جذب كرده بودند.وي با اشاره به اقدامات پيشگيرانه صورت گرفته در اين پرونده خاطرنشان كرد: افرادي شكايت كرده‌اند و پرونده در دادسراي تهران مفتوح است و اميدواريم كه با كمك تركيه، متهم به كشور بازگردد. جعفري دولت آبادي در رابطه با پرونده كلاهبرداري در قالب دريافت طلا و پرداخت سود به مردم از اتحاديه طلا و جواهرات به دليل عدم نظارت گلايه كرد و افزود: صنف طلا نمي‌تواند از مردم پول بگيرد و سود بدهد، حتي اگر خود افراد تقاضا كنند. دادستان تهران از دستگيري متهم اين پرونده خبر داد و بيان داشت: اين طلافروش كه سال‌هاي زيادي در تهرانپارس فعاليت مي‌كرده هفته گذشته در شيراز دستگير و همه اموال وي توقيف شده است. وي تصريح كرد: اين فرد مدعي است كه بيش از 240 ميليارد تومان بدهي ندارد و مي‌توان گفت كه اموال توقيف شده از وي تكافوي پرداخت بدهي‌ها را مي‌دهد و شاكيان اجازه دهند كه پليس و دادستاني كار خود را انجام دهد تا وجوه مردم بازگردانده شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون