• ۱۴۰۳ شنبه ۱۴ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4194 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۷ مهر

خبر كوتاه

يك عضو شوراي شهر شيراز بازداشت شد

يك عضو هيات رييسه شوراي اسلامي شهر شيراز گفت: مهدي حاجتي عضو اين شورا عصر پنجشنبه به دليل حمايت از فرقه بهاييت بازداشت شد.

به گزارش ايرنا قاسم مقيمي افزود: شوراي اسلامي شهر شيراز جلسه‌اي فوق‌العاده براي شامگاه پنجشنبه در همين ارتباط برنامه‌ريزي كرده است.

نوذر امامي ديگر عضو شوراي شهر شيراز نيز با تاييد اين خبر گفت: پرونده حاجتي پيش از اين در دادگاه عمومي و انقلاب شيراز در حال بررسي بوده است. حاجتي پيش از اين با انتشار توييتي از 2 تن از فعالان فرقه بهاييت كه هفته گذشته در شيراز دستگير شدند، حمايت كرده بود. مهدي حاجتي، متولد 1358 از فعالان سياسي اصلاح‌طلب، نايب‌رييس كميسيون عمران، حمل و نقل و ترافيك و عضو كميسيون حقوق شهروندي دوره پنجم شوراي شهر شيراز است.

دستگيري 15 نفر در جريان اعتصاب كاميون‌داران

حجت‌الاسلام اسماعيل صادقي‌نياركي در جلسه با دادستان‌هاي استان ضمن اشاره به ايجاد اختلال در عبور و مرور مردم توسط برخي افراد اظهار داشت: با هر فردي كه در عبور و مرور و زندگي مردم اختلال ايجاد كند برخورد شده و اجازه نمي‌دهيم افراد سودجو با بستن راه‌ها و ممانعت از حركت كاميون‌ها موجب اخلال در زندگي مردم شوند.

به گزارش ايلنا؛ وي افزود: قطعا افرادي كه با بستن راه‌ها و جلوگيري و ممانعت از عبور و مرور كاميون‌ها در جاده‌ها به زندگي مردم آسيب مي‌زنند از لحاظ قانون متخلف شناخته شده و برخورد قاطع با آنها صورت مي‌گيرد.

دادستان عمومي و انقلاب قزوين در ادامه ضمن اشاره به اقدامات اخير دادستاني قزوين در برخورد با اين افراد سودجو و متخلف عنوان كرد: طي امروز ۱۵ نفر از افرادي كه با بستن جاده‌ها در عبور و مرور كاميون‌هاي استان در جاده‌ها و محورهاي استان اختلال ايجاد كرده بودند دستگير شده و به بقيه افراد نيز هشدار مي‌دهيم كه در زندگي مردم اختلال ايجاد نكنند چرا كه قانون با آنها برخورد قاطع و سختي خواهد داشت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون