• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۹ شهريور
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4930 -
  • ۱۴۰۰ سه شنبه ۲۸ ارديبهشت

نشان روابط عمومي هوشمند و سايبر به همراه اول اعطاء شد

در هشتمين جشنواره ستارگان روابط عمومي ايران، همراه اول موفق به دريافت نشانهاي «ستاره ملي روابط عمومي» و «ستاره طلايي روابط عمومي» شد.  به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، همزمان با ۲۷ ارديبهشت ماه «روز جهاني ارتباطات و روز ملي روابط عمومي» هشتمين جشنواره ستارگان روابط عمومي ايران با حضور بزرگان، صاحب‌نظران و فعالان اين صنعت برگزار و از برگزيدگان روابط عمومي ايران در بخش‌ها و سطوح مختلف تجليل شد.
هيات داوران اين جشنواره، با عنايت به ارزيابي‌هاي انجام شده از ميان تمامي شركت‌ها و سازمان‌هاي فعال، روابط عمومي همراه اول را شايسته دريافت نشان‌هاي «ستاره ملي روابط عمومي» و «ستاره طلايي روابط عمومي» به علت درخشش در ابعاد «هوشمند و سايبر» دانست.
بر اساس اين گزارش در بخش نهايي و اصلي معرفي ستارگان روابط عمومي ايران كه فرصتي براي تبيين توانمندي‌ها و ظرفيت‌هاي روابط عمومي‌هاي فعال كشور و تجليل از فعالان آن است، همراه اول در دور جوايز تخصصي موفق به دريافت نشان ستاره طلايي روابط عمومي در حوزه‌هاي هوشمند و سايبر شد.
گفتني است فيليپ بورمانس، رييس انجمن بين‌المللي روابط عمومي هم كه به شكل ويديو كنفرانس به ايراد سخنراني در اين مراسم پرداخت، ضمن اشاره بر چالش‌هاي پيش پاي حوزه روابط عمومي بر استفاده هر چه بيشتر و هوشمندانه‌تر از تكنولوژي‌هاي ارتباطي تأكيد كرد. وي ارتباطات شفاف و با احترام را مناسب اساس تفاهم انساني دانست و گفت: ما بايد ضمن پيروي از اصول علمي در روابط عمومي‌ها، به دنبال ايجاد تغييرات مثبت هرچند كوچك باشيم كه براي اين مهم نيازمند حركت به سمت استفاده از تكنولوژي‌هاي جديد ارتباطي نظير اتوماسيون و هوش مصنوعي هستيم.  علي ربيعي، دستيار رييس‌جمهور هم در اين مراسم به شكل ويديو كنفرانس حاضر به سخنراني شد و از اهميت مواردي نظير بهره‌برداري از فضاي مجازي در امر فعاليت‌هاي روابط عمومي براي حركت به سمت نوعي روابط عمومي نوري شد. خانه روابط عمومي ايران هم در بخشي از بيانيه پاياني خود، ضمن اشاره به برگزاري سيزدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري در سال جاري، ضمن دعوت از مردم براي حضور پرشور در امر انتخابات، از دولت آينده خواستار برداشتن گام‌هاي بلند و عزم جدي در زمينه تقويت جايگاه روابط عمومي و برداشتن موانع در ايجاد آگاهي در ميان مردم شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون