• ۱۴۰۳ شنبه ۱۴ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4195 -
  • ۱۳۹۷ يکشنبه ۸ مهر

متن و حاشيه

عضو هيات رييسه مجلس:

مشكل كاميون‌داران با قيد فوريت رسيدگي مي‌شود

عضو هيات رييسه مجلس شوراي اسلامي گفت: مطالبات و مشكلات كاميون‌داران با قيد فوريت در صحن مجلس مورد رسيدگي قرار مي‌گيرد.

اكبر رنجبرزاده روز شنبه در جمع كاميون‌داران شهر اسدآباد اظهار داشت: اعتراض رانندگان بحق و بجاست و مشكلات‌شان به زودي با همكاري دولت در مجلس شوراي اسلامي بحث و بررسي مي‌شود.

وي با بيان اينكه مطالبات و خواسته‌هاي كاميون‌داران بايد برآورده شود، تاكيد كرد: اين افراد از بسيجيان مخلص دوران دفاع مقدس هستند و هيچ دشمني با نظام ندارند.

نماينده مردم اسدآباد در مجلس شوراي اسلامي از كاميون‌داران خواست به كارشان ادامه داده تا كار حمل و نقل كشور مختل نشود. رنجبرزاده به امنيت جاده‌ها براي تردد كاميون‌ها تاكيد كرد و گفت: سيستم امنيتي و قضايي كشور با كساني كه به كاميون‌ها آسيب زده و مانع تردد آنها مي‌شوند با اشد مجازات برخورد مي‌كند.

وي تاكيد كرد: هرگونه خسارت و حمله به كاميون‌ها مورد تعقيب قضايي قرار مي‌گيرد. اسدآباد با دارا بودن پنج هزار كاميون و تريلر به شهر كاميون‌هاي كشور شهرت دارد.

 

مشكل كاميون‌داران مرغ‌ها را گرسنه نگه داشت

رييس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتي با بيان اينكه مشكلات كاميون‌داران، حمل دان به مرغداري‌ها را با اختلال شديد مواجه كرده است، گفت: نقل و انتقال مرغ در كشور هم به كندي انجام مي‌شود.

محمد يوسفي با بيان اينكه مشكلات كاميون‌داران، حمل و نقل نهاده‌هاي دامي از جمله سويا و ذرت را دچار اختلال شديد كرده است، اظهارداشت: مرغداران با كمبود دان مواجه شده‌اند.

وي با اشاره به اينكه شركت پشتيباني امور دام از ذخاير انبارهاي خود ميان توليدكنندگان دان توزيع مي‌كند، افزود: ولي اين مقدار كافي نيست و در حال حاضر مشكل جدي است.

رييس انجمن مرغداران گوشتي كشور با بيان اينكه در بنادر ذرت و سويا به اندازه كافي وجود دارد، گفت: متاسفانه اين نهاده‌ها به مقاصد موردنظر حمل نمي‌شوند.

يوسفي درباره اينكه آيا دليل افزايش قيمت مرغ طي روزهاي اخير همين مساله بوده است، افزود: مشكلات كاميون‌داران، حمل و نقل مرغ را نيز با اختلال مواجه كرده، چرا كه ۷۰ درصد مرغ مصرفي استان تهران از ساير استان‌ها تامين مي‌شود و در حال حاضر با توجه به اين شرايط ما با كمبود مواجه هستيم. وي ادامه داد: در صورت ادامه اين شرايط، احتمال افزايش مجدد قيمت مرغ وجود دارد.

يوسفي تصريح كرد: مهم‌تر از قيمت مرغ، مساله نهاده‌ها و دان است كه اگر به مرغ‌ها نرسد، توليدكنندگان مجبور مي‌شوند مرغ‌ها را به كشتارگاه بفرستند در غير اين صورت مرغ‌ها در مرغداري‌ها مي‌ميرند، بنابراين ادامه اين شرايط مي‌تواند براي صنعت چالش‌آفرين باشد. مهر

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون