• ۱۴۰۳ جمعه ۶ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4190 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۲ مهر

قدرداني از شجاعت سربازان وظيفه در حادثه تروريستي اهواز

جانشين رييس سازمان وظيفه عمومي ناجا با تقدير از شجاعت و ايثارگري سربازان وظيفه در حادثه تروريستي اهواز گفت: توليد امنيت در كشور بدون حضور سربازان وظيفه سخت است. سردار ابراهيم كريمي با تبريك فرا رسيدن روز سرباز اظهار داشت: در راستاي گراميداشت اين روز برنامه‌هاي مختلفي توسط نيروهاي مسلح اعم از ارتش، سپاه و نيروي انتظامي برگزار مي‌شود.

وي با اشاره به جايگاه ويژه سربازان وظيفه عنوان كرد: آحاد جامعه و همه رسانه‌هاي جمعي بايد تلاش كنند تا جايگاه و نقش سربازان وظيفه در جامعه به درستي تبيين و تشريح شود، به طوري كه بايد برنامه‌هاي روز سرباز به صورت ويژه دنبال و اجرايي شود، هرچند معتقديم توجه به جايگاه و مقام سرباز نبايد مختص به يك روز خاص باشد و تكريم سربازان، وظيفه آحاد جامعه است.

جانشين رييس سازمان وظيفه عمومي ناجا در پاسخ به اين سوال كه آيا برنامه‌اي براي تقدير از سربازان نمونه و برتر وجود دارد يا خير؟ عنوان كرد: همزمان با برگزاري جشنواره حضرت علي‌اكبر (ع) و روز جوان سرباز طي مراسمي از سربازان نمونه واحدهاي مختلف ستاد كل تقدير مي‌شود.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به حادثه تروريستي روز گذشته در اهواز عنوان كرد: همگان در اين حادثه شاهد شجاعت و ايثارگري سربازان وظيفه براي صيانت از حاضران به ويژه زنان و كودكان بودند و شاهد بوديم كه سربازان وظيفه با توسل بر آموزش‌هاي ديده شده توانستند در جريان اين حادثه خوش بدرخشند و نقش خود را در توليد امنيت به شايستگي نشان دهند. مهر

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون