• ۱۴۰۳ جمعه ۶ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4190 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۲ مهر

گشايش اعتبار اسنادي داخلي در بانك ‌پاسارگاد

بانك ‌پاسارگاد جهت تسهيل انجام معاملات تجاري و بازرگاني، اقدام به گشايش اعتبار اسنادي داخلي مي‌كند. به گزارش روابط عمومي بانك‌ پاسارگاد، خسرو رفيعي مشاور مديرعامل و مدير روابط ‌عمومي بانك ‌پاسارگاد ضمن اعلام اين خبر گفت: يكي از نيازهاي موجود در فعاليت‌هاي تجاري و اقتصادي، انجام معامله بين خريدار و فروشنده در فضاي قابل اعتماد و بدون ريسك است. بانك ‌پاسارگاد با ارايه خدمات گشايش اعتبار اسنادي داخلي ضمن اعتمادسازي ميان طرفين قرارداد كليه شرايط لازم براي انجام معامله بدون ريسك را براي خريداران و فروشندگان داخلي فراهم مي‌كند.

وي ادامه داد: خريداران با استفاده از اين خدمات مي‌توانند از مزايايي نظير تامين كالا يا مواد اوليه با حداقل نقدينگي، دريافت اعتبار با كارمزد كمتر از تسهيلات و پرداخت وجه به فروشنده بعد از اجراي كامل تعهدات توسط ايشان برخوردار شوند. همچنين فروشندگان نيز ضمن اعتماد به خريدار از دريافت كامل مبلغ قرارداد فروش اطمينان حاصل مي‌كنند. تسهيل مبادلات تجاري، انعطاف‌پذيري با نياز مشتري، كارمزد گشايش به‌مراتب كمتر از سود تسهيلات، اطمينان از پرداخت وجه و توجه به كيفيت كالاي موردمعامله از مزاياي اين خدمت است.

وي در پايان خاطرنشان كرد: مشتريان گرامي مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر و ‌بهره‌مندي از اين خدمت به شعبه‌هاي بانك‌ پاسارگاد در سراسر كشور مراجعه كنند. همچنين مركز مشاوره و اطلاع‌رساني بانك ‌پاسارگاد به شماره 82890 و سيستم دريافت نظرها در سايت بانك به آدرس www.bpi.ir آماده ارايه مشاوره و پاسخگويي به مشتريان است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون